Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Promują się

MANO
Ruszyła promocyjna kampania inwestycyjna miasta pod hasłem "Gospodarcza Brama Śląska - Inwestuj w Czeladzi".

Przez 18 miesięcy w internecie, na łamach prasy i w terminalu Pyrzowice, a także na billboardach, miasto będzie pokazywać swoje gospodarcze walory. Za atut uznaje położenie na skrzyżowaniu DK 86 i 94, a także niewielką odległość od autostrad A1 i A4 i lotniska pyrzowickiego. Na stronie czeladz.pl powstała także baza ofert inwestycyjnych. Koszt promocji to ok. 450 tys. zł. Aż 85 procent kosztów sfinansuje Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na czeladz.naszemiasto.pl Nasze Miasto