Promują się

MANO
Ruszyła promocyjna kampania inwestycyjna miasta pod hasłem "Gospodarcza Brama Śląska - Inwestuj w Czeladzi".

Przez 18 miesięcy w internecie, na łamach prasy i w terminalu Pyrzowice, a także na billboardach, miasto będzie pokazywać swoje gospodarcze walory. Za atut uznaje położenie na skrzyżowaniu DK 86 i 94, a także niewielką odległość od autostrad A1 i A4 i lotniska pyrzowickiego. Na stronie czeladz.pl powstała także baza ofert inwestycyjnych. Koszt promocji to ok. 450 tys. zł. Aż 85 procent kosztów sfinansuje Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.

Sklepowy patriotyzm, to polska specjalność.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie