Przez 18 miesięcy w internecie, na łamach prasy i w terminalu Pyrzowice, a także na billboardach, miasto będzie pokazywać swoje gospodarcze walory. Za atut uznaje położenie na skrzyżowaniu DK 86 i 94, a także niewielką odległość od autostrad A1 i A4 i lotniska pyrzowickiego. Na stronie czeladz.pl powstała także baza ofert inwestycyjnych. Koszt promocji to ok. 450 tys. zł. Aż 85 procent kosztów sfinansuje Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?